16 stycznia 2015

Współczesne imiona


1 komentarz:

  1. patrzcie jak fajnie wkleje cały tekst Makumby Big Cyca:

    Mój ojciec - Makumba - być królem wioski
    Ja mieszkać w Afryka, przyjechać do Polski
    Żeby studiować w waszym pięknym kraju
    Skinheadzi mi tu jednak żyć nie dają
    Ja uczyć się ciężko waszego języka
    I dostać raz w zęby, gdy iść po ulicach
    Polacy rasiści - każdy to powie
    I nikt tu nie lubić czarny człowiek

    Makumba, Makumba, Makumba ska
    Polska - Afryka, Afryka - Polska
    Makumba, Makumba, Makumba ska

    Ja chcieć uciekać, szykować do drogi
    Lecz poznać dziewczyna, co ma piękne nogi
    Ja pałać uczuciem i pałać szalenie
    I tak się Makumba zakochać w Helenie
    My szybko wziąć ślub i mieć dużo dzieci
    Rodzice z Afryka przysyłać prezenty
    Ja ciągle studiować i uczyć do rana
    Hela sie cieszyć z naszego mieszkania

    Makumba, Makumba, Makumba ska
    Polska - Afryka, Afryka - Polska
    Makumba, Makumba, Makumba ska

    Ja dużo pracować i wiele potrafić
    Polska teściowa się o mnie martwić
    Ona się ciągle modlić do Boga:
    "Boże jedyny, Makumbę zachowaj"

    Ja kończyć studia i robić kariera
    My mieć samochód i bulteriera
    Ja mieszkać tu długo i nie wiedzieć czemu
    Nie chcą mnie przyjąć do KPN-u

    Makumba, Makumba, Makumba ska
    Polska - Afryka, Afryka - Polska
    Makumba, Makumba, Makumba ska

    Polska - Afryka, Afryka - Polska
    Makumba, Makumba, ło le, le, le
    Makumba, Makumba, ło le, le, le
    Makumba, Makumba, ło le, le, le
    Makumba, Makumba, ło le, le, le

    Makumba, Makumba, Makumba ska
    Polska - Afryka, Afryka - Polska
    Makumba, Makumba, Makumba ska

    OdpowiedzUsuń